E-learning

 

NASZE SUKCESY

 

SOCRATES


 

WAŻNE STRONY

























Bezpieczna Szkoła

http://bezpieczna-szkola.com/bezpieczna-szkola-2012-i-tura.html

BIP

SONDA

Co najchętniej robisz w czasie wolnym?
 
PROGRAM E-TWINNING - PROJEKT ‘EU(YOU)ROKETING’ PDF Drukuj Email

Obecny projekt pt. Eu(You)roketing  połączył aż sześć szkół z pięciu krajów: z Włoch – w miejscowości Rimini, dwie szkoły z francuskiej Alzacji w Colmar i Saverne, turecką szkołę w Antalii, szkołę z Brna, reprezentującą czeskie Morawy  i gimnazjum w Chorzelowie.
Grupa uczniów naszego gimnazjum w bieżącym roku szkolnym rozpoczęła działania w edukacyjnym programie e-Twinning, który polega na współpracy szkół z krajów europejskich na platformie Twinspace. Główne cele programu to: rozwijanie języków obcych poprzez korespondencję lub videokonferencje z partnerskimi szkołami, poznawanie kultury, historii i geografii oraz innych nacji. Wykonane prace w postaci prezentacji multimedialnych- Prezi,
e-booków, quizów, samodzielnie opracowanych plików filmów (Movie Maker) i muzycznych (Audacity)  są umieszczane na wirtualnych tablicach - Padlet. Uczniowie poznają te narzędzia mulitmemdialne oraz doskonalą języki obce.
Koordynatorem obecnego projektu jest szkoła z Francji w Colmar, Alzacja, z którą jesteśmy zaprzyjaźnieni i zrealizowaliśmy już roczny projekt „Catch the beat” w 2012r. Wówczas zaangażowane były trzy szkoły: w Colmar,  Hanowerze i Chorzelowie, a współpraca została zapoczątkowana podczas konferencji programu e-Twinning w Aachen, w którym uczestniczyła p. A. Czepiżak. Miło, że szkoły z którymi już pracowaliśmy, nadal zapraszają naszą szkołę i uczniów do współpracy.
Cele projektu: Podniesienie świadomości co do wpływu reklamy na strategie rynkowe i ich oddziaływanie na społeczeństwo konsumpcyjne, rozbudzenie zainteresowania uczniów wpływem innych kultur i firm na rynki krajowe, rozwijanie kompetencji językowych i poznanie nowych technik  informacyjno- komunikacyjnych, współpraca w grupach międzynarodowych.
Podejmowane tematy i działania: Uczniowie przedstawiają siebie poprzez swoją ulubioną markę, uzasadniają swój wybór i przedstawiają cechy tej marki, z którymi się utożsamiają lub która odzwierciedla ich zainteresowania. W grupach narodowych uczniowie tworzą prezentacje na temat lokalnych i narodowych firm i przedstawiają ich produkty, logo oraz zasięg w kraju i zagranicą. Kolejnym etapem pracy jest wykazanie się przedsiębiorczością i opracowanie najlepszych zasad marketingu np. reklamy, jakości produktów itp. W grupach międzynarodowych uczniowie przygotowują własne marki, które mają promować uniwersalne wartości rynków europejskich. Na zakończenie odbędzie się konkurs na najbardziej kreatywną markę i najbardziej przedsiębiorczą drużynę marketingową.
Opiekunami projektu są p. Katarzyna Machnik-Skalska i p. Agnieszka Czepiżak



 
Byjoomla Synegy Font changer Byjoomla Synegy Font changer Byjoomla Synegy Font changer

Wolontariat


Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa


Laboratoria przyszłości

logotyp-laboratoria.png - 16.13 Kb

MAPA KULTURY

 

KOMISJA EUROPEJSKA


 

FRSE

Erasmus+

eTwinning

KOŁO MUZYCZNE


 

KOŁO EKOLOGICZNE

 

WERSJE JĘZYKOWE

GOŚCIMY

Naszą witrynę przegląda teraz 61 gości