E-learning

 

NASZE SUKCESY

 

SOCRATES


 

WAŻNE STRONY

























Bezpieczna Szkoła

http://bezpieczna-szkola.com/bezpieczna-szkola-2012-i-tura.html

BIP

SONDA

Co najchętniej robisz w czasie wolnym?
 
E-TWINNING: projekt „Eu(You)rokeing” PDF Drukuj Email
W dniu 14 czerwca odbyła się prezentacja projektu edukacyjnego pt. "Eu(You)roketing" realizowanego w ramach programu edukacyjnego EU e-Twinning. Grupa uczniów w składzie : Mateusz Duszkiewicz, Łukasz Lonczak, Aleksandra Skóra, Justyna Szymańska, Karolina Rado, Krzysztof Naprawa, Kamil Zieliński, Julia Wojdyła, Laura Surowiec podjęła wyzwanie i zmierzyła się ze szkołami partnerskimi z Włoch, Francji, Czech i Turcji. Finałową prezentację projektu obejrzeli wicedyrektorzy ZS: p. A. Drozdowska, p. D. Marek oraz klasa VI i Ia gimnazjum.

Inicjatorem projektu była szkoła z francuskiej Alzacji, a koordynatorem p. Natasha Hansen, z którą współpraca rozwija się od 2012 r. (konferencja w Aachen, Niemcy) i która zaprosiła nas do tego projektu.
Celem projektu było stworzenie firm w grupach międzynarodowych (nazwa, produkt, logo, motto),  zaprezentowanie krajowych przedsiębiorstw,  promowanie wartości europejskich i stworzenie wirtualnego sklepu międzynarodowego.
Nasze zadania obejmowały: wykonanie plakatów w wersji elektronicznej, nagranie reklam telewizyjnych i radiowych, opracowanie prezentacji multimedialnych, przeprowadzenie kilku  debat on-line, przygotowanie quizów i e-booków.
Na platformie multimedialnej Twinspace wykonywaliśmy niektóre prace podzieleni na 9 drużyn międzynarodowych, które stworzyły następujące firmy i produkty:
1. YouroTrain. 2. Human Rights Coffee. 3. Jelly Beans. 4. Card FHR. 5. CD –ROM.
6. L&E Ball. 7. International Shirt of Happiness. 8. A Mug of Equality Coffee. 9. Freedom Wear.

W trakcie projektu musieliśmy porozumiewać się z naszymi kolegami poprzez różne komunikatory, fora, chat rooms, aby wynegocjować wspólne cele.   
W trakcie prezentacji przedstawiliśmy nasze drużyny, ich firmy, produkty oraz kampanię reklamową.  Następnie odegraliśmy scenkę w sklepie międzynarodowym, gdzie można było kupić zaprojektowane przez nas gadżety, które ilustrowały ważne wartości europejskie
tj: międzynarodowa koszulka szczęścia, żelki Jelly Beans w wszystkich kolorach Europy, kubek kawy integrujący różnych ludzi oraz piłkę dającą wolność wyboru.
Kolejnym etapem projektu było głosowanie on-line na najlepiej wykonane zadania. Pierwsze miejsce w kategorii najlepszy spot telewizyjny miała reklama Freedom Wear, a uznanie  za najzabawniejszą reklamę zyskały Jelly Beans.
Dzięki programowi eTwinning podszlifowaliśmy język angielski, dowiedzieliśmy się jakie firmy funkcjonują w różnych krajach oraz udoskonaliliśmy umiejętność posługiwania się programami multimedialnymi i komunikacyjnymi. Mamy nadzieję, że przyjaźnie i znajomości zawarte z rówieśnikami z krajów europejskich przetrwają próbę czasu.
Opiekunami projektu były p. A. Czepiżak oraz p. K. Machnik-Skalska.

Julia Wojdyła, kl.II b       


 
Byjoomla Synegy Font changer Byjoomla Synegy Font changer Byjoomla Synegy Font changer

MAPA KULTURY

 

CEO

 

KOMISJA EUROPEJSKA


 

Wolontariat


A MURY RUNĄ...

 

eTwinning

Erasmus+

FRSE

KOŁO MUZYCZNE


 

KOŁO EKOLOGICZNE

 

Blog sportowy


WERSJE JĘZYKOWE

GOŚCIMY

Naszą witrynę przegląda teraz 23 gości